Track Of The Day | Stanley Most – Den Onde Baron

Stanley til det M.O.S.T smider nyt track,- og det er TOTD.

Vi venter stille og roligt spændt på Stanley Most´s kommende udgivelse;” 2 SLASKERE”.

I sidste måned, april, fik vi en ny Stanley ting ved navn ”April Freestyle” som vi syntes haltede lidt, den var lyrisk i top men vi syntes at selve tracket var en smule kedeligt. I denne måned får vi så “Den Onde Baron”, der er fuldt på. Både beatet og lyrikken er voldsom og vi nyder den i vores hovedtelefoner.

Vi glæder os mere og mere til “2 SLASKERE” men også i den grad til den næste single fra før nævnte udgivelse “Klubberne”

Tjek tracket her:

Tjek lyrikken her:

“Op med hænderne hvor du end fra
stilen den er tung, smadre alt inventar
knægt sæt dig ned det er mig der er mester
du vil lyde ligsom mig du kan sut på min venstre
jeg lukkede øjne kort tid, hvem er alle de her mennesker!
og den stil som de gentar’ det min stil at de gentar
jeg kan høre mine tekster i dine tekster
jeg lavede lidt radio musik det var kun en mission
jeg den originale onde baron
der får din farfar ud på dansegulvet med konen
bare test, end op som en forsvundet person
jeg er ude af det felt, jeg laver snart en rund million!
Mc’s de kan få den i roen
jeg tar din dame med hjem, sætter hende i stolen
begynder sut rundt om hendes runde melon
hvis jeg skulle ha min egen dame skulle hun ligne en sund amazone
hvis du gør skriv til mig og få numret på min fon
”Stanley” ja det mig ja det mig! ”Stanley” jeg er den unge demon
og alle heromkring de langt under mit niveau
jeg bare ærlig
de burde være taknemlige de burde være kærlige
jeg må være den bedste i hele universet
jeg ser det klart, ser flere demensioner
tro mig, jeg får dem til at sige tro mig!
når jeg kommer kampklar som en Romer
mine rim de vil split dine atomer
hør her – du har brug for en øver!
min stil den er ny din støver
jeg kommer med de friske manøvre
jeg har den status du ik kan købe dig
jeg tar mikrofonen og det føles sådan (AAUW! )
hvordan kan det være jeg er så ond sådan (AH)
der går et sekund så det sådan der (WAAUW)
naturligvis jeg tar dig ud når jeg er (PÅ)
for det mig der skubber niveauet op
holder min stil sprit ny og mit hoved koldt
jeg som en strøm pistol fra en anden planet, du ikke en gang 2 Volt
modstand i sigte ”Jeg bliver ved”
slanger der hvisker ”Jeg bliver ved”
folk tar mine tekster ”Jeg bliver ved”
Jer jeg blir ved jeg blir ved jeg blir ved
jeg kan gøre det her hver dag hele tiden
tid er hvad jeg bruger det er klart jeg er led
ledere end dig, ledere end dem, ledere end nogen du nogensinde har hørt lad os bare komme afsted
jeg skubber tekster ud til dem ligsom en ny printer
stilen den er sort helt sort som en panter
dræber hele dit hold det ik mit ansvar
jeg har den plads som Nr 1 det en plads ingen anden tar
din stil den er svag !
jeg kommer som en kampvogn med panser
lammer dine sanser
spytter kun ild, spytter flammer så de danser
jeg kan ik blive overgået alle gør deres ting men jeg gør det på en hårdere måde
hør her – jeg har hele spillet overvåget
ingen pletter på min radar hvis der var blev de overstået
jeg gør det her på egen hånd, egen hånd
bli hjemme i din ejendom, ejendom
ingen får det til at regn sådan, regn sådan
ligsom hvem ? ligsom mig det er klart jeg min egen konge
de kan ik sæt en finger på mig Nah.. ik sæt en finger på mig
jeg får dem med i et forsvindnings nummer
når jeg kommer for at svinge som en sindssyg Gorilla på dig
tar dit fodtøj tjekker dine inderlommer
løber før politiet kommer og dine venner kommer
tar mikrofonen, gør en ende på dig
det nemt for mig, ja det nemt for, mig nemt for mig!
det ik en gang særlig svært mer!
der kom Most der røg din hær der
jeg går berserk her
hvirvelvind på mikrofonen det mig der står for det vejr her!
teknik som en sværd kriger
de når ik en gang at reagere
de har aldrig været færdigere
og jeg er væk jeg er ude som en ny Audi A10’er “

Skriv et svar

