Linkoban/Stanley Most/Oh Boy / Omkring Distortion

Vi har idag været til Distortion og mødtes med nogen super fede kunstnere, vi spurgte dem om nogen spørgsmål omkring Distortion.

Læs her:

Stanley Most:

Hvor kan man se dig på Distortion?

Man kan idag se mig ved Vor frue kirke og imorgen på Nørrebro ved Rust til “I love Nørrebro” sammen med mange andre super fede artister, kom!
Man kan også se mig imorgen sammen med Cheff i Nørrebro hallen!

Er Distortion en vigtig ting for dig og hvorfor?

Jeg ved ikke om det er vigtigt men det er byens fest og en super fed festival, jeg tager normalt ikke til festivaler hvis jeg ikke selv skal spille der men Distortion er noget helt for sig selv.

Hvad kan man forvente af sig på Distortion?

Man kan forvente en fest og nogen anderledes versioner af mine numre.

Er der et track du glæder dig rigtig meget til at spille?

Jeg glæder mig mest til at spille min nye single “klubberne” den er jeg rigtig glad for! En ting er at høre den igennem sin computer el. Lignende, men en helt anden ting er at høre den over de store højtalere, det er det den er beregnet til.

Hvad glæder du dig til at se på Distortion?

Jeg havde glædet mig super meget til Tuga, men eftersom han er aflyst må det nok være Zebra katz og m.o.p, det skal nok blive en fest.

Hvorfor skal man komme til dine koncerter til Distortion?

Fordi at man kan lide min musik og så bliver det en fest! -Også fordi at jeg bliver super glad når folk måder op til mine live-acts.

20120530-223327.jpg

Oh Boy:

Hvor kan man se dig på Distortion?

Det kan man sammen med kesi ved vor frue Kirke og distortion pop up i Ishøj hvor jeg spille 15 min alene og så derefter spiller jeg 15 min med Kesi!
Også spiller jeg til afterparty efter Mike Skinner på Enghave vej på Fredag med lydvogn.

Er Distortion en vigtig ting for dig og hvorfor?

Ja, det er vigtigt! Jeg venter hver evig eneste år på Distortion, sidste år spillede jeg efter Morten Breum og det var fedt – det det fedeste!

Hvad kan man forvente af sig på Distortion?

En fest! Ingen bekymringer bare fest! Hiphop og elektronisk musik.

Er der et track du glæder dig rigtig meget til at spille?

Jeg glæder mig til at spille hele mit sæt, men tracks som; “Rollup” med Flosstrsdomus og “Murder Business” med Iggy Azalea er altid ekstra vilde at spille.

Hvorfor skal man komme og se dig til Distortion?

Det bliver en fest og Hvis du kan lide hiphop er det en for vild tid og å kan du være heldig og møde Kesi (;

20120530-223224.jpg

Linkoban:

Hvor kan man se dig på Distortion?

Skindergade imorgen, på Sankt Hans Torv og på Sønderboulevard.

Er Distortion en vigtig ting for dig og hvorfor?

Hele byen er samlet og alle har den vildeste fest og så er det enorm vigtigt at alle er glade.

Hvad kan man forvente af sig på Distortion?

Fest og glade mennesker.

Er der et track du glæder dig rigtig meget til at spille?

Alt muligt fra en kommende EP – et nyt nummer der hedder Wipe your mouth som jeg er sindsyg glad for!

Hvad glæder du dig til at se på Distortion?

Cheff records imorgen ikke noget Spicifikt bare det hele, det er det fede ved Distortion, at man bare kan gå rundt og lytte til så meget forskelligt musik over det hele.

Hvorfor skal man komme og se dig til Distortion?

Fordi at det er en fest,- VI laver fest også har vi en ny lyd, jeg er ved at blive træt af alt det musik der bliver lavet i København for tiden, det er meget det samme det hele, men vi har ny lyd.

Hvad har du og sige om dit nye pladeselskab “Superbillion Records”?

Fuld kreativ frihed meget fokuseret på musikken også er det pisse fedt!

20120530-223420.jpg

Skriv et svar

